czwartek, 16 maja 2013

Małe inspiracje z Norwegii



Kolejna porcja moich małych inspiracji. Poprzednim razem większości z Was spodobał się ganek. Tym razem również zamieszczam dwa kolejne, abyście mogli podpatrzyć i wykorzystać pomysły na piękne wyeksponowanie wejścia do domu.
 


Zdjęcia nr. 1 i 5 to właśnie ganki sąsiadów :) Są fantastyczne! Standardowo ławeczka, wielka donica z kwiatami i latarenka lub latarnia :) Przechodzę koło nich każdego dnia i nigdy mi dosyć, zawsze je podziwiam. 
Nr. 2 kolejna super oldscholowa fura :) Cudowny kolor, super felgi :) W branży motoryzacyjnej żaden ze mnie ekspert, ale takim autkiem chciałabym być wożona :)
Nr. 3 moje weekendowe wypieki. Muffinki, tak samo jak gofry, są bardzo w Norwegii popularne.
Nr. 4 typowa ekspozycja prze sklepikiem w centrum miasta. Obowiązkowo duże latarnie i duże świece. 

Taka mała porcja inspiracji prosto z Norwegii. Mam nadzieję, że coś Wam przypadło do gustu :) Od jutra mamy długi weekend, bo aż do poniedziałku, a rozpoczyna go najważniejsze święto w roku (chyba nawet ważniejsze od Świąt Bożego Narodzenia), czyli Święto Konstytucji. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i uda mi się zrobić kilka ciekawych zdjęć i je tutaj pokazać.

Pozdrawiam Was serdecznie z upalnej Norwegii (dzisiaj na południu mieliśmy ok 20 st)

3 komentarze:

  1. Pozdrowienia z północy gdzie ma byc 24 :D super autko a napis mowi sam za siebie... My zamiast na miasto dzis wybraliśmy sie w podróż tak wiec pozdrowienia z podróży :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie było przez dwa dni po 34 stopnie w słońcu! :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Dziewczyny :) Na południu również było gorąco. Połowa znajomych Norwegów na długi weekend wyjechała do Hiszpanii lub na Kretę, a tutaj było równie pięknie (było bo już nie jest :/). Pewnie jakieś zdjęcia z tego okresu się pojawią. Wkrótce również pojawi się post nt. nominacji do Liebster Bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...