czwartek, 15 listopada 2012

Mój szyszkowy wianek

Witam po dłuższej przerwie :)



Trochę czasu minęło od ostatniego posta, ale nie myślcie, że czas ten został zmarnowany. Pomiędzy pracą, kursem, wizytą mamy i krótkiego wypadu do mojej Gdyni, zrobiłam kilka nowych rzeczy. Dzisiejsza praca to mój pierwszy wianek, który zrobiłam z szyszek i innych skarbów znalezionych w lesie. Jestem z niego dość zadowolona, bo jak na pierwszą tego typu pracę nie wyszedł źle.


Jeszcze nie wiem gdzie on zagości...Na mój stół jest on stanowczo za duży. Prawdopodobnie tej zimy będzie witał domowników na drzwiach wejściowych...


Kolejne przedmioty, które dostałe nowe życie pokarzę już wkrótce ;)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...