piątek, 14 września 2012

Scrapoholiczki

Witajcie kochani!
Byłam dziś na małych zakupach. Nie mogłam się powstrzymać przed kupieniem tych małych ślicznych rzeczy!  Też tak macie, że jak widzicie wstążeczki, albo stempelki to musicie je koniecznie mieć? No właśnie! :)
Nabyłam dziś dwie taśmy klejące kolorowe, w kropki i serduszka, są śliczne i nadają się nie tylko na walentynki, stemple w drewnianej oprawce: motywy liści i motyli, wstążeczki materiałowe oraz jedna papierowa wstążka, złoty tusz do stempli i kilka serwetek. Niedługo coś zacznę z nich tworzyć i na pewno się pochwalę na blogu!
Buziaki!



1 komentarz:

  1. Skąd ja to znam :) Ale musze przyznać, że choc to uzależnienie jest droższe od czekolady, to mnie poprawia humor znacznie bardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...