środa, 15 sierpnia 2012

Pomysłowa zakładka do książki

Bardzo lubię czytać książki, wciągają mnie do reszty i są najlepszym sposobem na nudną podróż np. autobusem lub samolotem (ostatnimi czasy najczęściej przeze mnie używanym środkiem komunikacji jest to drugie). Oczywiście odwiecznym moim problemem jest to, że nie posiadam żadnej ładnej zakładki. Zazwyczaj w celu zaznaczenia strony używam pierwszego lepszego skrawka papieru, jaki mam pod ręką.

Dziś postanowiłam to zmienić i dorobić się przyzwoitej zakładeczki. Przy okazji chcę, tak mniej więcej, opisać Wam jak taką możecie zrobić sami :)

Potrzebne Wam będą:
  • nożyczki,
  • klej,
  • elementy składające się na zakładkę (to już zależy od Was),
  • litery-naklejki,
  • malutka gąbeczka dwustronnie przyklejająca się.


Ja zdecydowałam się, że moją zakładkę stworzę z takich elementów.

Teraz wystarczy ułożyć je w wybranej kolejności, poprzyklejać jedno do drugiego i gotowe!
Efekty wygląda następująco:


Łatwizna. To moja pierwsza, ale myślę, że nie ostatnia. A tak prezentuje się podczas pracy :)





Mam nadzieję, że podoba się Wam taki pomysł na zabawną zakładkę. Teraz mogę w godny sposób odłożyć książkę na szafkę kiedy zmęczę się czytaniem :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...